Érzékenyítés a BKK-nál

2016. július 4-én a BKK kőbánya-kispesti ügyfélszolgálati központjában 5 fogyatékosügyi szervezet érzékenyítette a közlekedési cég ifjú munkatársait. Az időkeret szűk , csupán másfél órányi volt, a szervezetek ezalatt próbáltak meg minél több hasznos információt átadni a BKK dolgozóinak. A VGYKE, az AOSZ szöveges prezentációval készült, az ÉFOÉSZ munkatársa pedig ezt egy kis játékkal is kiegészítette, mellyel rámutatott arra, az értelmi fogyatékos emberek számára mennyire fontos az egyértelmű kommunikáció. A SINOSZ bemutatójából megtudhattuk, milyen jellemzők alapján ismerhető fel egy hallássérült ember, majd az esemény zárásaként az ETIKK munkatársai a kerekesszékes közlekedés rejtélyeibe avatták be az érdeklődőket. Itt a vállalkozó szelleműeknek lehetőségük nyílt kipróbálni, hogyan juthatnak át kerekesszékkel egy ajtón, milyen nehézségek állhatnak elő a jegypénztárhoz történő odajutáskor, az ügyintézésnél, panasz esetén egy dokumentum kitöltésénél. Az esemény rövid, kötetlen beszélgetéssel fejeződött be, melynek során az ETIKK munkatársai a feltett kérdésekre válaszoltak.

WP_20160704_018 IMG_1239

Közösségi megosztás